środa, 10 sierpnia 2011

Środek urlopu

Właśnie wróciliśmy z wyjazdowej części urlopu. Razem z przyjaciółmi wynajeliśmy domek ( bazę wypadową ) w górach. Okolica piękna, domek fajny, towarzystwo cudowne, pogoda średnia (mało słońca, wilgotno, deszczowo, spacerowo). Dziewięć dni intensywnego zwiedzania ( to co niedźwiadki lubią najbardziej :))))) ).
Trochę Polski:
kamieniczki w Jeleniej Górze:
 zamek Bolków:
 Książ:
 sztolnie we Włodarzu:
 okolice Czarnowa:
 Kłodzk ze średniowiecznym mostem:
 i Kłodzk z twierdzą:
 katedra w Świdnicy:
 i zamek Grodziec
 To ja na motorku ( oczywiście tylko pożyczonym do zdjęcia)
 I trochę Czech:
 zamek Frydlant z przewodniczką po polsku ( na prawo biuro, na lewo krzesło :)))))(((( )

 Mala Skala
 oraz bunkry twierdzy Stachenberg ( z czeskim przewodnikiem)
 A to moje pandorki zielone paciorki dostałam od przyjaciółki, a turkusowo fioletowe zakupiłam w paciorkowym sklepie w Wałbrzychu. Nasi panowie mieli oczywiście ubaw gdy przyjeżdzaliśmy do Wałbrzycha. Panie interesowały się tylko paciorkami.
Cudowne widoki, POLECAM
Teraz troche w domku, może pojadę do siostry i do córki. Jeszcze półtora tygodnia laby.

7 komentarzy:

  1. Cudnie! Mnie sie ten Ksiaz marzy. Moze kiedys. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to musiała być wspaniała wyprawa!!! aż troszkę zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja dawno w Jeleniej Gorze bylam.... ale widze, ze nic sie od tamtej pory nie zmienilo :) Wspanialy urlopvmialas !!! A pandorki przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, ja jak zwykle rozpisałam się u siebie a u Ciebie kwintesencja wrażeń.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne urlopowe zdjęcia. Uwielbiam takie zwiedzanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aldi kochana krążyłaś w moich rodzinnych stronach :) Wałbrzych, Świdnica, Jelenią Górę także dobrze znam, Bolków bywamy także często...cieszę się że się dobrze bawiłaś :) Ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swiat jest mały ,a Polska jeszcze mniejsza. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...