wtorek, 29 lipca 2014

Deseczka


Dwa posty na miesiąc, żenada, ale cóż tak czasami musi być. Zaglądam do Was kochane, czasami komentuję i zawsza podziwiam. Sama trochę ( a nawet bardzo) się lenię. W pracy godziny mam do końca nie ustalone idę na ranek wracam po 17.00 lub idę na cały dzień i w domu jestem o 15.00. Człowiem zmęczony , rozdrażniony tylko. Ale co zrobić trzeba się cieszyć że mimo wszystko mam pracę i to taką którą lubię. Tylko w domu już mi się nie chce............
Ale nie całkiem, ostatnio wymodziłam deseczkę

Nie ma jeszcze przeznaczenia, więc kto wie do czego posłuży i komu?!?
WIEM
Dołączę do niej kilka serwetek, a może coś jeszcze  i OGŁASZAM CANDY rocznicowe.
 Ponieważ dogrzebałam się ostatnio do mojego pierwszego postu więc dzień jego opublikowania będzie końcem Candy
A zatem zapraszam:
1. Podlinkowujemy zdjęcie na swoim blogu
2. Wyrażamy chęć udziału pod tym postem
3. Czekamy do 03.09.2014 na wyniki

31 komentarzy:

  1. Deseczka jest piekna i bardzo chetnie wezme udzial w candy :) Banderek laduje u mnie na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przepiękna ta deseczka.
    Biorę udział już podlinkowuję u siebie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała deseczka, uwielbiam takie klimaty :)
    Chętnie spróbuję szczęścia zdjęcie na blogu w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja też dołączam do rocznicowego candy. I banerek zamieszczam po lewej stronie swojego głównego bloga. Deseczka cudowna! Pozdrawiam Cię cieplutko i podziwiam, że poza pracą zawodową masz jeszcze siły na prace twórczą. Chociaż , jak mi wiadomo z doświadczenia - twórczość relaksuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nawet nie wygram, to i tak warto u Ciebie bywać, pozdrawiam z 5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Was kochane komentatorki i dziękuję za udział w moim Candy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam z przyjemnością! Śliczna deseczka - na dodatek w moich ulubionych kolorkach ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna deseczka z przyjemnością ją zgarnę.Wszystkiego dobrego z okazji roczku i życzę dalszych wspaniałych rocznic oraz weny twórczej i więcej czasu dla siebie:))
    Baner na monikanahamaku@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się dopiszę i zostanę na dłużej. Banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sie zapisuje na candy:)
    Banerek zamiesciłam juz u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam, na moje candy http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-candy-motylkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się ustawiam w kolejce po śliczną deseczkę :) Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie nowe osoby :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Deseczka śliczna z przyjemnoscia ja przygarne :-)
    Banerek umieszczam i z przyjemnoscia zostane tu na dłuzej
    wrzosowystrych.blogspot.com

    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja również u Ciebie z chęcią wezmę udział w zabawie;)śliczna ta deseczka:)pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)
    Chętnie się zgłoszę na candy, deseczka śliczna, te kolorki bardzo mi się podobają :)
    Gratuluję rocznicy na blogu :) Banner na moim blogu
    http://www.pasja-quilling.blogspot.com
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna deseczka :)
    Zgłaszam się do candy
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudna :) I z moimi ulubionymi kwiatami :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczescia i oczywiscie zostane na dluzej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuję się i ja i czekam na wyniki :d

    OdpowiedzUsuń
  19. Z checią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śkiczna deseczka :) Ja też taką chcę :) Pozdrawiam :)

    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja deseczka mnie urzekła ! Jest naprawdę piękna !!! Zapisuję się na Candy.
    O rany !!! Dopiero , gdy dodałam Twój blog do obserwowanych doczytałam, że jesteś pielęgniarką - to tak samo jak ja. Cieszę się, że mogłam Cię poznać. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się po deseczkę, jest piekna

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam...przyłączam się i ja do zabawy...może mi się poszczęści i zgarnę to cudeńko :-)
    serdecznie pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem tu przypadkiem, śliczne prace, chętnie ustawiam się w kolejce po deseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna seseczka, ustawiam się chętnie w kolejce po wygraną. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna ta deseczka! Już wiem, gdzie ją powieszę, więc sama rozumiesz, to do mnie musi uśmiechnąć się szczęście :)
    A tak na serio, to pozdrawiam ciepło i przy okazji zapraszam na swoje candy: http://arteria-art.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne candy, chętnie i z ogromną nadzieją na wygraną zgłaszam się do zabawy.
    banerek na moim blogu www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna deseczka:) z przyjemnością wezmę udział:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczna ta deseczka, na pewno bym ją wykorzystała w swojej sypialni, idealnie mi pasuje kolorystycznie dlatego też staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Deseczka jest przepiękna, ale ponieważ nigdy w życiu nie miałam szczęścia w żadnym losowaniu, to doszłam do wniosku, że nie nie bardzo jest sens zapisywać się na candy. Ale życzę szczęścia każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam
    ZAKOŃCZYŁYŚMY candy.
    DZIĘKUJĘ uczestnikom za liczny udział
    WYNIKI postaram się podać najpóźniej do niedzieli
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...