niedziela, 25 września 2011

Nowe cacuszka i candy urodzinowe

Pokazuje moje nowe cacuszka. Moja mama miała szarą ramką do zdjęć , ponieważ dostała ode mnie butelkę- wazonik poprosiła o podrasowanie rameczki, oto rezultat

Kolega prosił mnie o zrobienie ikony, pomyślałam że dam mu wybur i tak powstała pierwsza z kilku ikon
A teraz najważniejsze
UWAGA, UWAGA
Ogłaszam Candy Urodzinowe
21.11.2011 skończę dopiero 45 lat :))))( prawda że brzmi lepiej niż aż "45 lat") z tego powodu ogłaszam candy urodzinowe.
Warunki udziału takie jak zwykle, ale nie do końca:
1. Komentarz pod postem, dotyczący upływu lat ( może być proza, wiersz, własny lub cytat)
2. Link ze zdjęciem candy na swoim poście
3. Proszę zostaw swój adres bloga lub adres emailowy
4. Przepraszam ale candy jest tylko dla osów mieszkających w Polsce
5. Będzie mi miło jeśli dodacie mnie do swoich obserwowanych postów na czas dłuższy niż candy
Zapisy na candy do 20.11.2011 do północy, a ogłoszenie wyników 21.11.2011. Nagrodą będzie niespodzianka .
SERDECZNIE ZAPRASZAM

17 komentarzy:

  1. Ikona wyszła Ci super. Nieźle postarzona, wygląda jakby miała ze 100 lat Ja jakoś nie umiem robić takich ładnych spękań, więc dzisiaj pozazdroszczę tych Twoich wytworów. A co do CANDY oczywiście staję w kolejeczce. Może nawet jestem pierwsza. POZdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pierwszą osobę!! Dziękuje za pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta jest jak kwiat,ma dni swoje ,nie ma lat:)))))wszystkiego najpiękniejszego:))oczywiście staję do kolejki,mieszkam w Polsce,a Ciebie podglądam od dawna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta jest jak wino im starsza tym lepsza :)
    Obserwuję :)
    zgłaszam się
    http://konkursyngrodyiinnepodniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy wiek ma swoje chwile (Albert Einstein) :)
    Nie mam bloga,więc nie wiem czy moje zgłoszenie się liczy ;)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Oczywiście że Twoje zgłoszenie się liczy, nie dotyczy tylko osób mieszkających za graniczą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się oczywiście.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    bardzo piekne są Twoje cacuszka :)
    młoda kobitka z Ciebie :)
    cytat, który lubie a i pewnie każdej kobietce sie spodoba to: -W życiu niewiasty rozróżnić można siedem okresów: niemowlę, dziewczynka, dziewczyna, młoda kobieta, młoda kobieta, młoda kobieta i młoda kobieta. - G. B. Shaw
    na candy sie zapisuje i dodaję Ciebie do znajomych ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niespodzianka dreszcze wywołuje więc się chętnie wpisuje .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię niespodzianki:) chetnie zapisuję się na nia:)Bardzo miło mi Cię dodać do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://fiolkowe-sprawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj niespodzianka, to ja staję w kolejce, bo bardzo lubię niespodzianki ;)
    „Dopiero z upływem lat zaczyna się dostrzegać pewne rzeczy. Teraz wiem na przykład, że życie dzieli się zasadniczo na trzy etapy. Najpierw człowiek nawet nie myśli o tym, że się starzeje, że czas płynie i że od pierwszej chwili, od samych narodzin, zmierzamy do wiadomego końca. Kiedy mija pierwsza młodość, wkraczamy w drugi okres i uświadamiamy sobie, jak kruche jest nasze życie. To, co z początku jest tylko bliżej nieokreślonym niepokojem, przebiera na sile, stając się wreszcie morzem wątpliwości i pytań, które towarzyszą nam przez resztę dni. I w końcu u kresu życia rozpoczyna się trzeci etap, okres pogodzenia się z rzeczywistością. Wówczas nie pozostaje nam nic innego, jak tylko zaakceptować naszą kondycję i czekać.”

    OdpowiedzUsuń
  12. Upływ lat nas nie dotyczy .Zawsze jesteśmy piękne mądre i bogate w doświadczenia życiowe.
    Kochamy i spełniamy nasze marzenia.Realizujemy plany ,robimy to co lubimy.
    Smutek gości na naszej twarzy ale ...po kilku łzach znów cieszymy się życiem.
    Nie myślimy o mijanych latach ,one dają nam siłę do czerpania pełnymi garściami radości życia.
    Nie odwracajmy głowy do tyłu patrzmy do przodu z entuzjazmem .Los szykuje nam jeszcze niejedną niespodziankę.

    Jest to proza mojego autorstwa ale płynąca z głębi serca.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam, że Ty będziesz tą ikonę odnawiać :). Tzn. że osiągnęłaś cel, bo wygląda rewelacyjnie :).

    Jeśli chodzi o urodzinki to moja mama dzieli zawsze swój wiek na oczy i tak z 45 wyszło by jej, że ma "22,5 na jedno oko" hihi.

    Na candy oczywiście chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam niespodzianki więc się zgłaszam :)

    "Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma. "

    OdpowiedzUsuń
  15. 45 to taki piękny i mądry wiek- Twoje prace sa niesamowite,ogromnym zaszczytem byłoby mieć coś takiego u siebie. jolagry.blox.lp

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat 100 lat :)

    Zapisuję się z wielką przyjemnością

    www.cohenna.com
    i zapraszam na moje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie się zapiszę na niespodziankę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...