niedziela, 2 października 2011

Sobotnie chwalenie się

Kiedy byłam w Kazimierzu ( relacja kilka postów wcześniej) kolega chciał kupić sobie decoupagową ikonę, ale ja mu odradziłam i obiecałam że mu ją zrobie. Wykonałam już 4 takie ikony . Jedną dostali moi rodzice na imieniny,

 jedna czeka jeszcze na właściciela,
 a dziś właśnie dwie moje prace znalazły nowych właścicieli.
Dziś odwiedzili mnie przyjaciele ( dwie rodziny) i koledze ( temu od ikony z Kazimierza) spodobał się ten ikonowy tryptyk

a jego szwagierce ikonka zrobiona i już pokazywana w poprzednim poście

Śmieliśmy się przy pożegnaniu że wprowadzamy nową tradycję obdarowywania gości, a nie gospodarzy.

3 komentarze:

  1. cudowne te Twoje prace
    a zwyczaj, który wprowadzasz bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zwyczaj. Niesamowicie miły. Piękne ikony zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...