środa, 12 listopada 2014

41 i cykliczne kolorki

Już dziś numeruję dzień jutrzejszy. Robię to z powodu żle przeczytanego regulaminu w cyklicznych kolorkach Danusi
 Bombka złoto czarna na wyzwanie Danusi z bloga Moje cuda cudeńka
A co ja myślę o złocie? No tu jest problem, bo złoto nie jest moim ulubionym metalem ( chyba że jest białe), noszę oczywiście obrączkę i pierścionek od mężusia, ale inne złote ozdoby zakładam niezbyt często. Złotych ubrań nie mam.
 Moją uwagę przyciąga złoto w okresie Bożego Narodzenia, wtedy je uwielbiam, musi być duuużo i błyszcząco........
Tak jak pisały inne uczestniczki złoto bardzo trudno się fotografuje, ja wykonałam chyba ze 40 fotek, a wybrałam tylko dwie.
Mam nadzieję że Danusia zaakceptuje moją pracę
























Mam nadzieję że zaliczę pracę
Pozdrawiam

69 komentarzy:

  1. Cudowna praca! Jestem pod wrażeniem. Z dumą zawiesiłabym taką bombkę na mojej choince...mogłaby nawet wisieć ona jedna :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam, czekałam i się doczekałam - piękna bombka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka. Nie przepuszczałam ,że bombka w zestawieniu koloru czarnego może być taka ładniutka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie złota z czernią, wyszło idealnie, bombka śliczna:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta bombeczka- uwielbiam połączenie złota z czernią!!!!!!Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja praca jest piękna. Podziwiam. a ja lubię złoto w kazdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Twoja bombeczka jest super, złoto z czernią pięknie się prezentuje. Zastanawiam się czy to tylko ta jedna bombka na zabawę powstała, czy może będzie całą dekoracja w tym kolorze u Ciebie na święta? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejciu przepiękne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawstydzacie mnie, ja jestem drobny amator i w ozdabianie bawię się czasami. Dlatego z całego serca dziękuję za Wasze zachwyty,są bardzo motywujące.
    Jak do tej pory powstała jedna czarna bombka, ale do świąt jest jeszcze trochę czasu wiec kto wie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bombka, bardzo pięknie będzie wyglądać na zielonym drzewku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, taka majestatyczna i elegancka :) nie ma co się zawstydzać tylko działać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna i piękna a do tego zestaw z moim kochanym czarnym Chyba jako jedyne wybraliśmy to połączenie: ) zobaczymy co będzie dalej Gorąco Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bombka - złoto z czernią jest niezwykle eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, bardzo "kosztownie" wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wczoraj sie bardzo rozpisałam , ale dzis powtórzę , bo warto . Bombka jest odjazdowa. Połączenie złota z czernią jest idealne, bardzo eleganckie a jednocześnie ekstrawagandzkie. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna, barokowa bąbka! Przepych i gracja w jednym wydaniu, rewelacjaQ

    OdpowiedzUsuń
  17. bombka na bogato, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aldonko cieszę się ,że po uwadze Ani wszystko już jest poprawione i na swoim miejscu.Kochana ta bombka jest prześliczna ,ale z tego co Cię już znam po siódemkowych wyzwaniach ,potrafisz nieźle zaskoczyć pomysłowością i wykonaniem .
    Super.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bombka, nawet jedna w takim kolorze świetnie ozdobi choinkę, a może jakiś stroik na stół wigilijny.)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna i pięknie wykonana bombka. Będzie niezwykłą, świąteczną ozdobą.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wszystkim i bardzo serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. istne arcydzieło
    z wrażenia nie jestem w stanie napisać nic więcej
    po prostu arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudeńko, co ja robię w takim towarzystwie ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bogusiu jak to co robisz - tworzysz cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna bombka:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na razie to najrzadziej wybierane połączenie w bieżącym wyzwaniu
    a moim zdaniem najbardziej intrygujące, bo złoto nabiera szczególnego blasku i głębi przy czarnym... w końcu wyrywane jest z głębi ziemi!

    Bomba jest bombowa! :-)

    Zrezygnowałabym osobiście z tych różyczek, bo trochę rozpraszają, ale ja wolę takie "czyste" formy, choć domyślam się jaką rolę mają spełniać :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. "bombastyczne" piękne złotem mieniące się bombki, popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudna bombka! I idealnie pasuje do banerka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta tuż tuż a bombka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna!!! Bardzo wytworna.
    Pozdrawiam Aldonko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna bombka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteście kochane, Wszystkie serdecznie pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna Ci ta bombka wyszła - bardzo, bardzo elegancka. Jednak połączenie złota i czerni ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bombka. Połączenie czerni ze złotem jest niezwykle eleganckie. Choć na pewno nie nadaje się na choinkę tylko na pojedynczą ozdobę, która musi być wyeksponowana żeby nie zginęła w innych ozdóbkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, jakoś nie mogę wyobrazić sobie choinki w takich bombkami. Ale kto wie może postaram się pokombinować z takimi bombeczkami??

      Usuń
  35. Przepiękna bombka - złoto z białym i złoto z czarnym tworzą niesamowity efekt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bombka! Jak przystało na ozdobę świąteczną "na bogato", cudnie będzie prezentować się na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Złoto z czarnym to nie lada wyzwanie! Super sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna praca. Oryginalny pomysł i dlatego taki interesujący

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna bombka efektownie świąteczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Bombka bomba !!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna, pomysł na ozdobienie jej złotymi esami floresami dodaje jej dużo elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna bombka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie będę oryginalna i napiszę że śliczną bombeczkę zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne połączenie czarnego i złota, bombeczka będzie się cudownie prezentować na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bombka po prostu bombowa, ślicznie wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bomba ta bombka :) Każda choinka chciałaby mieć taką :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super ozdobiłaśzłotem, a na foteczkach bardzo ładnie lśni i błyszczy i zachwyca złoto i czerń... fantazja....

    OdpowiedzUsuń
  48. Efekt końcowy rewelacyjny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne i bogate bombeczki, przypominają trochę styl barokowy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Bombowa ta bombka :) no czyli ...przecudna :P
    Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...