piątek, 21 listopada 2014

33

Czujecie już "magię" świąt?
 Ja nie byłam ostatnio w dużym sklepie i nie zauważyłam świątecznych dekoracji.
Choć na dzisiejsze urodzinki dostałam od męża oprócz ślicznych róż maleńkie panettone
Ciekawa jestem czy ktoś z moich obserwatorów też ma dziś urodziny.


Pozdrawiam wszystkich zaglądających, a szczególnie dzisiejszych jubilatów.
A największą niespodzianką dzisiejszego było to że przyjechały do mnie moje dzieci i moja mama

To były moje najpiękniejsze urodziny. 

7 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, widzę ze Adaś zdążył pierwszy:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i dużo twórczych pomysłów :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOchana najlepsze życzenia ,niech uśmiech nie znika z Twej twarzy ,zdrówka ,dużo miłości i serdeczności,a także obowiązkowe 100lat!!!!!!
    Buziaków tysiące dla Ciebie w tym pięknym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo, zdrówka i samych radosnych dni :))

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...