niedziela, 21 września 2014

93 i zabawa w kolorki

:-B











Danusia z bloga Moje cuda cudeńka wymyśli zabawę w kolorki. Czerwony jest kolorem września i jednym z moich ulubionych. Czerwone buty, torebka, szal.....i wiele innych czerwonych rzeczy można znaleźć w mojej szafie. Jest jeszcze czerwony obrus na stole, świece i motyl zdobiący dracenę
Mogę jeszcze długo wymieniać ale po co, zobaczcie lepiej co zrobiłam


Na tę zabawę zgłaszam butelkę na nalewki ( będzie w niej limoncello).



Butelka ma zrobione spękania, które niestety na zdjęciu są mało widoczne.
Zrobiłam też deseczkę obrazek dla wnuczki mojej koleżanki, mam nadzieję że obie będą zadowolone.

55 komentarzy:

  1. Buteleczka cudo.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. super butelka:))....poganiaczu:)))))buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , bardzo mi się podoba i butelka i aniołek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka na nalewki wyszła wspaniale a aniołek na deseczce jest prześliczny.
    Trochę zapachniało Świętami.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buteleczka super:)
    A nad bożonarodzeniową studniówką uśmiałam się do upadłego:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa oryginalna buteleczka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje wszystkim.
    Mnie też śmieszy bożonarodzeniowe odliczanie, ale bardzo lubie te święta i okres wokół nich że postanowiłam w tym roku odliczać. :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle podobają mi się takie rzeczy, ale zawsze czyjeś, nigdy nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butelka rewelacyjna! Zrobiłaś jej gustowne ubranko. Deseczka też śliczna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczka jest rewelacyjna :) A w dodatku ma takie smakowite przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O widze że modny temat , też aktualnie walczę z buteleczkami decou na nalewczeki . Twoja wyszła bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Butelka pierwsza klasa, a obrazeczek z aniołkiem słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna butelka i super, że jest z takim "kapslem" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, że to nie będzie tylko ozdobna butelka. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna serwetka na przetwory:) fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu ależ cudna ta butelczyna ,świetnie się spisałaś i zadanie wykonałaś.
    Zapraszam do dalszej zabawy , kolejny kolorek już 1 października .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna butelka, przydałaby mi się, bo moja nalewka w słoiku mieszka:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny decoupage. Nalewka też z pewnością pysznie z niej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyczarowałaś wspaniałą buteleczkę:))) Ten obrazek z aniołkiem jest śliczny:)))
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. I znowu chciałam podziękować Wszystkim za cudownie stymulujące komentarze
    Pozdrawiam Was moje drogie

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna butelka, będzie fajnie zdobić kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna! a zawartość będzie zapewne bardzo kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyszła ale chyba nie ma 50% czerwonego co?
    ...może Danusia nie przyuważy
    albo czerwonym winem wypełnij i będzie git ..heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denko butelczyny ma kolor czerwony, a ponieważ mąż naprodukował w tym roku różnych nalewek to nalejemy do niej malinówki lub wiśniówki >:)

      Usuń
  24. Limoncello brzmi nieźle, ale nie znam , nie wiem czy dobre :-)
    Za to jednoznacznie mogę stwierdzić, że butelka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna butelczyna :)
    A zawartość pewnie przepyszna ,hmm...mniam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna buteleczka, a z zawartością będzie rewelacyjna hehe. Nie jestem dekupażowa, dlatego nieustająco podziwiam wszystko co jest wykonane tą technika.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buteleczka ładniutka, o trunku takim nie słyszałam ale nazwa brzmi dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To włoska nalewka z alkoholu cukru i skórek cytrynowych

      Usuń
  28. Apetyczna praca, zarówno butelka jak i zawartość. Aniołek słodki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna buteleczka i aniołek, czasem praca na żywo jest jeszcze piękniejsza a spękania ciężko jest uchwycić aparatem:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Butelka jest przecudnej urody, zachwyciła mnie, ale bardziej od butelki jestem pod wrażeniem Twojego opisu o sobie - wyraźnie w nagłówku - " ... lubię siebie i jestem szczęśliwa " ! Więcej takich otwartych prostych prawd i świat byłby piękniejszy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buteleczka super:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tak pięknej buteleczki naleweczka będzie smakowała jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno zawartość będzie 2 razy bardziej smaczna -)

    OdpowiedzUsuń
  34. buteleczek na nalewki nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...