czwartek, 25 września 2014

89

Już tylko 89 dni zostało.....
Zgodnie z sugestiami od czasu do czasu będę zadowala pytanie związane z okresem świateczno- zimowym.
U mnie rok dzieli się na okresy: Karnawał, Wielkanoc, wakacje, Wszystkich Świętych i Boże Narodzenie. Ja najbardziej lubię czas wakacji, bo jest wtedy ciepło i można organizować mnóstwo wycieczek oraz okres Bożego Narodzenia wtedy też jest ciepło( wewnętrznie), wszyscy są mili, są piękne kolory i zapachy i.........
Ciekawa jestem jak jest u Was?

5 komentarzy:

  1. U mnie jest tak samo jak u Ciebie:))też tak dzieli się mój rok,ale od dwóch lat jako ,że mam wakacje cały rok to najbardziej lubię okres bożonarodzeniowy ze swym ciepełkiem,pięknymi dekoracjami:))a pro po dziś powstało1,5 nowej dekoracji:)))jutro skończę:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię ten okres po Wielkanocy, kiedy to z reguły zaczyna się piękna wiosna :) i z bardzo dużą niecierpliwością oczekuję już wakacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zupełnie podobnie jak Ty ;) Lubię ciepło letnie, ale wakacji to ja niestety nie mam z racji braku czasu i funduszy ;/ Dlatego Boże Narodzenie jest dla mnie czasem wyjątkowym, gdzie człowiek się trochę rozluźnia. Jest to radosne, kolorowe święto które tak bardzo uwielbiam. No i oczywiście zazwyczaj przed nim mam najwięcej pomysłów i najlepiej żeby mi na ten czas wydłużyli dobę ze dwa razy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham wszystkie okresy w roku, każdy jest inny, każdy niesie z sobą inne treści i inne radości. Cieszę się każdym świętem i każdym dniem- nawet najzwyklejszym- ot takie dziwadło ze mnie:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato, zdecydowanie i wyłącznie - najchętniej przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...