niedziela, 28 września 2014

86

I znowu bliżej o jeden dzień.
I kolejne pytanie, może mało związane z Bożym Narodzeniem, ale przybliżają do Niego.
Dekoracje w moim mieszkaniu bardziej zależą do mojego humoru niż od pór roku.
Staram się oczywiście przemycić jakieś elementy na czasie, ale robię to zwłaszcza jesienią i w okresach świat. W tym roku zrobiłam liściowe różyczki, wyciągnęłam z szafy lampiony i upiekłam pyszną szarlotkę



Przepis na szarlotkę
50 dag mąki
30 dag masła
3 żółtka
1łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
1/2 kubeczka 22% śmietanki
Zagniatamy ciasto, dzielimy na pół, rozwałkowujemy dwa równe placki ( można odłożyć trochę ciasta na wylepienie boków blaszki), pierwszy placek wkładamy na blachę, posypujeny obficie cynamonem i cukrem( ja dałam cukier wanilinowy), ciasno układamy połówki jabłek i znowu obficia cynamon z cukrem, przykrywamy drugim plackiem i pieczemy ok 60 minut w 180*C
SMACZNEGO
A czy Wy drogie koleżanki dekorujecie Wasze domy zgodnie z porami roku i jakie to są dekoracje

12 komentarzy:

  1. U mnie kwiaty wskazują na porę roku, a świąteczne dekoracje- owszem. Zaś cały rok, mój dom zdobią dziesiątki aniołów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię anioły, ale mój M juz nie,no i jest konflikt ozdobnych. Wiec moje aniołki śpią spokojnie w pudełeczku w szafie ;-)

      Usuń
  2. Minimum dekoracji, bo często mnie nie ma na święta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, że ja uwielbiam zmiany dekoracji. Najbardziej te z grosik. Wymyślić coś z niczego. Ogród lub park to kopalnia matetiałów śliczne rózyczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za dekorowaniem domu i tak zwanymi durnostojami, co nie znaczy, że ich nie posiadam. Są, bo są, od lat. Dekoracje? Choinka na Boże Narodzenie. Wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne róże :) co do dekoracji staram się żeby zawsze coś tematycznego stało u mnie na stole :) w chwili obecnej są to świeczki o zapachu zielonej herbaty :) prezent od lubego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A jaki problem, zabieraj się za przepis
      Smacznego

      Usuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...