piątek, 27 września 2013

butelka

Wrzucam szybciutko zdjątka nowego dziełka


Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Róże to taki wdzięczny motyw

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanieńka cudna butelka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, będzie świetną ozdobą :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana moja zapraszam po odbiór nagrody:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gościnę i obdarowanie w Candy :)))

      Usuń
  5. Kochana moja zapraszam po odbiór nagrody:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna butla:-) dziekuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny bardzo dziękuję za komentarze, bardzo dużo dla mnie znaczą. Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Metamorfoza poduszki

Moja babcia zawsze miała zajęte ręce.  A to coś gotowała, haftowała,robiła na drutach i szydełkowała. Zostawiłam mi spor...