środa, 20 marca 2013

Kajkowe pisanki i foto zabawa

Bardzo lubię odwiedzać blog Skarbnica duszy. Pisze w nim wyjątkowo ciekawa i pozytywna osoba Kajka. Prócz ciekawych postów wystawia Ona fantastyczne dzieła swoich rąk. I właśnie u Kajki zobaczyłam niesamowite pisanki, które bardzo mnie urzekły i po otrzymaniu od autorki pozwolenia postanowiłam spróbować.
A oto co mi wyszło :

Do tej zabawy zaprosiła mnie Sylwuska z blogu Zauroczona Haftami.
Dziękuję

1. Codziennie widzę 

                                                                   Fikandra
                                                          2Ubranie w którym mieszkam ...
                                                     ale i jeansy i adidasy
                                                         3. Ulubiona pora dnia ...
                                                               To pora deseru
                                                          4. Coś nowego ...
                                                              Zupełnie nowe przeżycie
                                                         5. Właśnie tęsknię za ...
wakacjami
6. Piosenka która chodzi mi po głowie ...
mruczanka Fikanrda
7. Nagłówek mojego tygodnia ...

Nie lubię poniedziałku
8. Najlepszy moment tygodnia 
Niedzielny deser
9. Kim chciałam być jako dziecko ...
księżniczką
10. Nie rozstaje się z ...
biżuterią
11. Co można znaleźć na mojej liście marzeń ...
kolejną wycieczkę
12. Moja miłość od pierwszego wejrzenia ...
niestety nie spełniona
13. Coś co robię cały czas ...
staram się dobrze bawić
14. Zdjęcie tygodnia ...
15. Ulubione słowo, wyrażenie ...
Mogę wszystko osiągnąć......
16. Najlepszy moment roku ...
Moje imieniny
17. Ktoś kto zawsze potrafi mnie uszczęśliwić ...
to oczywiście Ja


A ja zapraszam do zabawy:
Tafcika z Tańcem haftowane
Ystin
Peninie
Rosea z Kwiato-stanów
Jasna z Klubu Kota Jasna 8
Kajka ze Skarbnicy duszy
i
oczywiście Wszystkie osoby które chcą się z nami pobawić.
POZDRAWIAM

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe i bardzo ładne pisanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za zaproszenie- zobaczymy czy dam radę....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za zaproszenie :-)
    Ale nie wiem czy skorzystam.
    Nie mam za dużo czasu niestety.
    Byłam wczoraj , ale wyświetliły mi się tylko jajeczka ??
    Ostatnimi czasy mam problemy z Internetem, coś szwankuje,
    a może to blogger ?

    OdpowiedzUsuń
  4. super! dziękuję za zaproszenie :) mam nadzieję ze podołam, ale to na pewno po weekendzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kajkowa technika ale kolory na pisankach Twoje. Takie jak lubisz :) Całość bardzo oryginalna. Nigdzie takich jeszcze nie widziałam - sa wyjatkowe :)

    buziaki
    E

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne pisanki, ale Twoja prezentacja siebie przebija wszystko. Super!

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...