środa, 13 lipca 2016

Wspomnienia tegorocznego urlopu cz.1

 Witajcie
Dawno się nie odzywałam, ale troszkę się u mnie działo, między innymi byłam na długo oczekiwanym urlopie w Karpaczu. Oboje z mężem bardzo lubimy Dolny Śląsk. Lubimy zwiedzać i dreptać po górskich szlakach ( oczywiście wybieramy niezbyt trudne :))). Karpacz jest świetną bazą wypadową i żeby iść w góry i pojeździć po okolicznych pałacach i zamkach. Na początek kilka fotek z Karpacza





 Droga z nad zapory na Łomnicy


do kaplicy św Anny ( co prawda nie doszliśmy, bo źle skręciliśmy na szlaku), ale piękne widoki



















 Przedsmak Kruczych skał:







Na skałki można się wspinać i podziwiać cudne widoki.

6 komentarzy:

  1. Świetny urlop.
    Dawno nie byłam w Karpaczu i pewnie dużo tam się zmieniło. Lubię góry, ale daleko mam do nich :-)))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny miałaś urlop, lubię Karpacz i okolica a Twoje fotki trochę mi je przypomniały bo dawno już tam nie byłam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Karpaczu byłam.....sto lat temu:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wypoczęliście. Tęsknię za Dolnym Śląskiem. Do zobaczenia na warsztatach!

    OdpowiedzUsuń

Kolejne bombaski

Pierwsza bombka to akrylowy medalion wykluczony ryżowym papierem. Dwie następne to medaliony styropianowe oklejona srebra folią.           ...