środa, 28 października 2015

Śliwkowa bombka

Na październik Danusia wymyśliła kolor śliwkowy

Długo się nie zastanawiałam, bo bardzo lubię ten kolor i wymodziłam śliwkową bombkę.
Bombka zachwyciła moją starszą córkę i niedługo powędruje do nowej właścicielki



Styropianową kulę pomalowałam na śliwkowo, obsypałam brokatym i okleiłam szklanymi kwiatkami. Na zdjęciu kremowe kwiatki wyglądają jakby były różowe i brokat jest słabo widoczny,ale i tak jestem z niej zadowolona
A Wam ja podoba się moja bombka
Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. No tak , dzieki naszej kochanej Danusi powstają różne cudeńka.
    Fajna śliwkowa bombka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta śliwkowa bombeczka wyszła i na zdjęciach fajnie udało Ci się uchwycić kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bombka. Ciekawe połączenie śliwkowego z kolorowymi kwiatkami :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła ta fioletowa bombeczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bombka, świetna do świątecznych dekoracji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aldonko bomka jak ta lala,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombka, to znak, że święta już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i kolorowa :) Bardzo fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, błyszcząca i kolorowa. Wesoła bombka taka jaka powinna być.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tenkolor, wiec i Twoja bombka bardzo mi się podoba !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Aldono, oglądając Pani bombki, zatęskniłam za czasami kiedy była Pani moją pacjentką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknię za tymi czasami. Właśnie teraz mam rehabilitacje i to już nie to. Ani z kim pogadać ani się pośmiać, jestem na zmianie gdzie znam tylko Dominika i Michała
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Piękna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna bombeczka, do mojej choinki pasowałaby rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I sezon świąteczny na blogach rusza pelną parą :) Bardzo optymistyczna Twoja bombka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bombka, taka zupełnie inna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż bombki to zimowe dekoracje, Twoja przypomina wiosnę. :) A ponieważ lubię wiosnę, to i ta bombka mi się podoba. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wszystkim pięknie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. bomba!
    dla miłośników ostrych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bombka ...
    Lubię śliwkowy kolor, kiedyś miałam cudowny sweterek w takim ciemnym śliwkowym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...