sobota, 15 marca 2014

Pierwsze pisankowe jajka w tym roku

Ostatnio wypoczywałam na wspaniałej wycieczce po atrakcjach Małopolski, a tu już najwyższy czas rozpocząć przygotowanie pisanek. I właśnie pierwszym pisankom poświęcony jest ten wpis.
Do wykonania tej pisanki zainspirowała mnie Kajka ze Skarbnicy Duszy, robiła takie jajka w tamtym roku i pozwoliła mi spróbować. Niestety nie jestem do końca zadowolona z efektu ( w tamtym roku wyszły zdecydowanie lepiej)  i chyba będę musiała ją przerobić.



Następne pisanki to typowy decoupage
i pierwszą z nich Bukiet różany zgłaszam na 

wyzwanie Szuflady 




I ostatnia pisanka to moja wariacja " Jajko Faberge"


Jak Wam się podobają?
Pozdrawiam obserwatorów

13 komentarzy:

  1. to pierwsze niekoniecznie moja bajka,ale następne już są fajne:)ostatnie z różyczkami to jak jajo Faberge:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą pisankę mam zamiar przerobić

      Usuń
  2. Bardzo ładne pisanki, szczególnie ta wyzwaniowa, super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z różyczkami wykonana nowa technika bardzo Ci sie udała :) pozostałe wyzwaniowe też.

    OdpowiedzUsuń
  4. KOchana wszystkie są piękne a to pierwsze jajo jak przerobisz to koniecznie pokaż co wyszło.Ja też jak coś mi nie idzie nie wywalam od razu tylko kombinuję ,a nie przeznaczam na stracenie.A w tym roku i mnie wzięło na jaja faberge ,wszędzie wkoło karczochowe i wstążkowe a ja jak na przekór,wybieram inne i królewskie.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pisanki!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące! Ja jeszcze do ozdób Wielkanocnych nie doszłam, ale kto wie??Pozdrawiam serdecznie i dziękuję! papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne pisanki:) Pięknie tworzysz:)
    Pozdrawiam ciepło-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niepowtarzalne są twoje jaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za pobudzające do pracy komentarze,
    Nie wstawiam kolejnych prac, ale działam działam:)))
    pozdrawiam serdecznie wszystkich obserwujących

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne, tylko patrzyć na nie , jeść nie wolno, bo są takie piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...