niedziela, 26 maja 2013

:)) i wyróżnienie

Witam
Oj długo, długo nie pisałam, ale miałam duże problemy zdrowotne. Zaczęła szwankować moja połamana  latem noga i trzeba było zabrać się za rehabilitację, a ponieważ pracuję normalnie więc jestem w ciągłym niedoczasie. Noga ciągle sprawia problem, puchnie, pobolewa i jest 2 cm dłuższa, ja kuleję, a najgorsze że nie mogę "porządnie" zajść ze schodów.
Moja rodzina motywuje mnie nazywając Quasimodo.
Ale może już niedługo i się poprawi.
Ostatnio niestety zaniedbałam decoupage, blog  i Was moi obserwatorzy. Poprawię się :))))
W tym czasie brałam jednak udział w bardzo fajnym konkursie z fotograficznej wiedzy o Rzymie. Konkurs zorganizowała Ewelina z Ołówkowych notatek dla duszy. Głównej nagrody nie wygrałam ale dostałam pocieszajkę i miły liścik.


Zakładka świetnie pasuje do książki. 
A ostatnio wracam do lektur z lat młodości i teraz czytam Hrabiego Monte Christo. Polecam!!!

6 komentarzy:

  1. Teraz czekamy na nowe prace :) Może rękodziełko pozwoli Ci zapomnieć troszke o kłopotach. Trzymam kciuki za pomyślne zakończenie rehabilitacji. Buziaki posyłam i do zobaczenia niebawem

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za wyróżnienie :-)
    Też wracam do lektur z młodości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. może faktycznie trochę przeginamy z tym Doktorem Housem, ale motywujemy Cię żebyś przezwyciężyła strach i zaczęła normalnie stąpać po ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ziemi to ja stąpam normalnie tylko Wy tej normalności nie zauważacie

      Usuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...