piątek, 16 listopada 2012

Pierwsza bombka

I oto jest pierwsza bombka w tym roku. Pierwsza podwójnie . Po pierwsze jest to moje pierwsze dziełko BN w tym roku, a po drugie bardzo chciałam zrobić bombkę przezroczystą i zrobiłam. Kłopotów było trochę. Jak zwykle podwójny crak nie współpracował ze mną i jak zaczęłam go usuwać powstała na jednej połowie  mleczna powierzchnia, zrobiłam więc dalej " aby było" ( najwyżej -pomyślałam- nie dam jej nikomu). Ale zobaczył ją mój Tato i bardzo mu się podobała, więc już zaklepał dla siebie.




Wczoraj pracowałam nad innymi świątecznymi cackami, ale jeszcze nie pokończone więc zdjątka będą później. W niedzielę mam zamiar wybrać się na zlot decoupażystek do Starych Babic. Więcej wiadomości pod tym adresem AgoHome Stare Babice Rynek 11 www.agohome.pl

1 komentarz:

  1. To prace nad świątecznymi dekoracjami rozpoczęte. Ciekawy efekt z tym półprzezroczystym tłem
    Ja też dopiero jedna bombkę zrobiłam w tym roku.
    Jeszcze 4 czekają na wykończenie.

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...