poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Deco biżu i Candy w poszukiwaniu wiosny

RATUNKU
Pogoda okropna, leje, nie ma słońca więc siedzę i wymyślam różne rzeczy. Po pierwsze zrobiłam sobie komplecik deco biżuterii
A ponieważ i materiał miałam i wenę to postanowiłam zrobić jeszcze jeden i wystawić go na
 CANDY POSZUKUJĄCYM WIOSNY. Z myślą że może też Któraś z Was drogie obserwatorki chce ze mną tej wiosny poszukać. A szukać będziemy do 15.05.2012
1. Candy dla osób z Polski
2. Chętni zostawiają komentarz pod postem
3. Osoby mające blogi proszę o wstawienie obrazka z linkiem na swój blog
4. Osoby bez bloga mile widziane
A oto nagroda
 


 

20 komentarzy:

  1. ależ piękne te maczki. :)
    Drugi komplecik też śliczny więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Oczywiście się zgłaszam :-)

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuterię zawsze chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już stoję w kolejce :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam sie :) warunki spełniłam i niecierpliwie czekam na losowanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do wspaniałej Pani Aldi chętnie się wpisuje bo wielki talent na kilometr wyczuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. oba komplety pełen czaru, dlatego tym bardziej zgłaszam się do zabawy!
    pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne Candy - ja chcę ...ja chcę:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    P.S. Zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagroda przepiękna może wiosna się do mnie uśmiechnie:) Staję grzecznie w kolejeczce;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się również ustawiam i zapraszam do siebie na candy (ostatnie godziny zapisów)

    OdpowiedzUsuń
  11. Forsycja w tym roku praktycznie nie zakwitła. Trzeba czekać na nią cały rok, albo ustawić się w kolejce i mieć ją potem przez rok cały:) Ustawiam się zatem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda po prostu cudeńka bardzo bardzo chciałabym je przygarnąć :P
    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. Cudne.:*
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne... Naprawdę wiosenna kolorystyka. Też się zgłaszam!
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny komplecik, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. może nareszcie uda mi się coś ładnego upolować:D zgłaszam się jako Aiwe mój mail:ewelina.wozniak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się do kolejki po ten piękny komplecik! :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne cukiereczki,zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    madie1991@gmail.com
    http://beautyofhaircare.blogspot.com/2012/05/rozdanie_11.html :):):)

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...