piątek, 4 listopada 2011

Pytanie

Jak już wcześniej pisałam zaczęłam w tym roku magisterkę na pedagogice ( mam licencjat z pielęgniarstwa). Idąc na studia myślałam o specjalizacji "Opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną"i tu jest problem. Na mojej specjalizacji jestem jedna!!! Więc napewno jej nie otworzą . Czy ja natomiast chcę być pzredszkolanką lub doradcą zawodowym, czy postawić na tytuł, czy dać sobie spokój. Co mam zrobić oto jest pytanie ( warte 2200zł)
Co mi doradzicie Drogie Blogowiczki

3 komentarze:

  1. Trudne pytanie.Ja poszła bym na to co mnie interesuje.Może poczekać aż więcej osób zainteresuje się Twoim kierunkiem?Za rok,za dwa?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z przedmówczynią, może warto poczekać i wybrać coś co Cię interesuje, bo tytuł dla samego tytułu za duże pieniądzi to chyba bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedniczki dobrze Ci radzą .Jak to mówi mój tata -nic na siłę.Ja się tego trzymam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...