niedziela, 8 maja 2011

fiku miku

I znowu miałam przestój w pisaniu, ale czasami  nie mam weny do tego. Za to dziś piszę pare zdań. Trochę się dziś rozmarzyłam bo po Mszy Świętej był w naszej parafii koncert i powspominałam czasy bycia "bialańską matką". Czasami brakuje mi cotygodniowych spotkań z dzieciakami, ale co zrobić.?!?!..
W domu Fikander dał popis zabawowy i udało mi się pstryknąć kilka fotek ...


Piękny jest ten mój kot.
A teraz kolejny przepisik. Tym razem z cukinią w tle:
Przekrojone i wydrążone cukinie posypujemy ziołami prowansalskimi, wypełniamy mielonym mięsem ( przygotowanym jak na kotlety mielone), polewamy pomidorkami z puszki ( z czosnkiem, bazylią itp)Posypujemy tartym serem .I zapiekamy przez godzinę w 200 stopniach
PYCHA

5 komentarzy:

  1. Właśnie chciałam napisać że jest piękny!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)dzięki candy poznaję nowe osoby i to mnie cieszy:))a widzę że blisko nam do siebie:)też mam kota i kota na punkcie kota:)))pracuję w przychodni lekarskiej,zajmuję się dekupażem,haftem i przeróżnymi robótkami,mam dwie córki,już dorosłe i kompletny brak czasu:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocurek piekny jest......

    dziekuje że zapisałas sie u mnie na Candy. Nie wiem tylko dlaczego od ciebie nie przenosi na strony ze slodkościami. jak sie naciśnie na fotke wybranego Candy nie przenosi do danej osoby:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Yoasiu dzięki że sprawdziłaś ja ( jełopa :)))) wpisałam żły link ale już się poprawiłam

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...