poniedziałek, 30 maja 2016

Marchewkowe pole

Danusia na maj wymyśliła dla nas kolorek marchewkowy
http://danutka38.blogspot.com/2016/05/cykliczne-kolorki-maj-2016.html
Kombinowałam co tu zrobić i nic nie wpadało mi do głowy. Aż przypomniałam sobie o imieninach mojej Ciotki i o tym że w poprzednim roku dałam Jej  pudełeczka na biżuterie. Poszperałam i znalazłam ostatnie( chyba) pudełko po herbacie. I.......


I powstało taka oto "szkatułka"
A czy lubię marchewkę i jej kolor.? tak , tak i pochrupać lubię i detal do ubrania dołożyć.
Ciotka była bardzo zadowolona, a Wam jak się podoba?

18 komentarzy:

  1. Ależ śliczne pudełeczko. Wieczko przecudne z tymi kwiatuszkami. Swietny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy pomysł😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie też podoba:)
    wyszło bardzo wesołe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie,że się podoba. Prezentuje się super, a kwiaty na wieczku wyglądają jak witraż. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł,a kwiaty faktycznie,mnie również kojarzą się z witrażem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i jest kolor marchewkowy tak jak powinno być :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię wszelkie pudełeczka więc mnie się podoba . Zastanawia mnie tylko co za herbata jest w takich pudełkach ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Aniu jaka to herbata bo ja dostaje juz puste pudełka.
      Ale można ją było kupić w lidlu
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo energetyczne pudełeczko :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełeczko, chociaż przy tym upale gorąco mi się robi od samego patrzenia;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim pięknie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to pudełko,kocham takie przeróbki

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro się cioci podobało to najważniejsze:))))
    ja za marchewkowym kolorem nie przepadam,ale marchewkę jako warzywo uwielbiam:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pudełeczko. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aldonko pięknie poradziałaś soebie z kolorem marchewkowym ,pudełko wyszło świetne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pudełko. Rozświetli każdą przestrzeń!

    OdpowiedzUsuń

Kolejne bombaski

Pierwsza bombka to akrylowy medalion wykluczony ryżowym papierem. Dwie następne to medaliony styropianowe oklejona srebra folią.           ...