środa, 2 grudnia 2015

Świeca decu

Renia i Justyna na naukę decoupage wymyśliły kolejne zadanie, a mianowicie mamy ozdobić świecę

Już dawno myślałam żeby coś takiego zrobić, ale jakoś nie składało się. A tu dziś w pracy ( w wolnej chwili :))) zaglądam na bloga i....jest. Nie mogła wytrzymać i jak tylko pojawiłam się w domu złapałam za świecę ( już trochę używaną), obrazek ( wydarłam z serwetki), suszarkę do włosów i oto efekt:
tak przed
tak po

a tak w całej okazałości


Jeszcze nigdy nie byłam tak szybka w wykonaniu zadania
A Wam jak się podoba?


16 komentarzy:

  1. Mnie sie podoba bardzo, zapraszam na wyzwanie z gwiazdą betlejemską http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-kwiatowe-na-grudzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Już też w głowie kolebie mi się pomysł

      Usuń
  2. Śliczna :) ja uwielbiam ozdabiać świece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne wykonanie i efekt bardzo fajny. Cieszę się, że temat się spodobał i gratuluję tempa, toż to ekspres. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba:) szybka robota i jaki efekt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O a to niespodzianka, jeszcze przed chwilą Cie nie było, myślałam że będę pierwsza :-). A kociak bardzo sympatyczny , Mnie się niestety metoda na suszarkę wcale nie spodobała i wymyśliłam sobie swoją własną :-)
    Ale widzę , że Tobie się fajnie udało !! gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się cofnąć kilka postów do tyłu , żeby się przekonać czy Aldi to TY !!. Fajna nowa odsłona bloga, ale tak sie przyzwyczaiłam do baszty w tle, że zgłupiałam Bardzo fajnie wyglądasz Aldonko :-)

      Usuń
    2. Tak, Aniu to ja, doszłam do wniosku że muszę trochę namieszać i zmieniłam szatę graficzną bloga. Mam nadzieję że stałe bywalczynie szybko się zorientują
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Tak, Aniu to ja, doszłam do wniosku że muszę trochę namieszać i zmieniłam szatę graficzną bloga. Mam nadzieję że stałe bywalczynie szybko się zorientują
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Poszło szybciutko ale efekt jest świetny! Świeca wygląda efektownie a kociaczek jest słodziutki. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zmiana szaty graficznej bloga i zdjęcia "tytułowego":) Świeczka wygląda świetnie, a metoda "suszarkowa" jest super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aldonko wybacz gdzieś mi uciekł Twój post :9
    świeczka świetna, tej metody nie próbowałam ale nie omieszkam
    Pozdrawiam cieplutko i dużo dobrych chwil w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Ale śliczna błyskawiczna praca, mogłabym podziwiać godzinami

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...