niedziela, 24 sierpnia 2014

Wakacje cz.1

Nareszcie urlop. Po raz kolejny odwiedzam Dolny Śląsk, ale tym razem mieszkam w Olszyńcu w małej stadnince koni. Jest to baza wypadowa , przy moim lęku przestrzeni konie mogę oglądać tylko z ziemi
Dziś z mążulkiem zwiedziliśmy średniowieczny Paczków

    niesamowity pałac księżnej Marianny Orańskiej, bardzo zniszczony, ale odnawiany

zobaczyliśmy też krzywą wieżę, oczywiście nie w Pizie tylko w Ząbkowicach Śląskich




Zdążyliśmy już odwiedzić Wrocław, Książ,Jedlinę ale niestety nie mogę wstawić zdjęć ( jakiś mały problem).
Postaram się to naprawić i udostępnić fotoreportaż
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. A ja łażę po Wrocławiu i jakoś Was nie spotkałam:))) Ciebie chyba poznałabym. Miłego zwiedzania Kochana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo ja też chętnie spotkałabym się z Tobą.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czekam na zdjecia😄 bawcie sie dobrze. A do Paczkowa musze sie wybrac bo mam tam ciocie. Opowiadala o wielu ciekawych miejscach w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koleżanko koniecznie pojechać do cioci,
      Paczków jest cudny, zakochasz się
      Buziaki

      Usuń
  3. Mój Dolny Śląsk :) a tam jeszcze nie byłam, nieźle. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać te strony. Pozdrawiam

      Usuń
  4. slicznie;)jednym slowem urlop udany;0poxdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nie byłam tam, a tak by się chciało znów pojechać!

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...