niedziela, 24 sierpnia 2014

Wakacje cz.1

Nareszcie urlop. Po raz kolejny odwiedzam Dolny Śląsk, ale tym razem mieszkam w Olszyńcu w małej stadnince koni. Jest to baza wypadowa , przy moim lęku przestrzeni konie mogę oglądać tylko z ziemi
Dziś z mążulkiem zwiedziliśmy średniowieczny Paczków

    niesamowity pałac księżnej Marianny Orańskiej, bardzo zniszczony, ale odnawiany

zobaczyliśmy też krzywą wieżę, oczywiście nie w Pizie tylko w Ząbkowicach Śląskich




Zdążyliśmy już odwiedzić Wrocław, Książ,Jedlinę ale niestety nie mogę wstawić zdjęć ( jakiś mały problem).
Postaram się to naprawić i udostępnić fotoreportaż
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. A ja łażę po Wrocławiu i jakoś Was nie spotkałam:))) Ciebie chyba poznałabym. Miłego zwiedzania Kochana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo ja też chętnie spotkałabym się z Tobą.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czekam na zdjecia😄 bawcie sie dobrze. A do Paczkowa musze sie wybrac bo mam tam ciocie. Opowiadala o wielu ciekawych miejscach w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koleżanko koniecznie pojechać do cioci,
      Paczków jest cudny, zakochasz się
      Buziaki

      Usuń
  3. Mój Dolny Śląsk :) a tam jeszcze nie byłam, nieźle. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać te strony. Pozdrawiam

      Usuń
  4. slicznie;)jednym slowem urlop udany;0poxdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nie byłam tam, a tak by się chciało znów pojechać!

    OdpowiedzUsuń

Chusta

Ostatnio wydziergałam sobie taką chustę. Pracowałam nad nią cały miesiąc, po jednym ,dwa , trzy rzędy dziennie, ale było warto. Lubię szydeł...